Case: Facebook campagne, Gemeente Amsterdam

Het promoten van het evenement Calisthenics-park & World Championship

Een evenement sponsoren via Facebook

In opdracht van de Gemeente Amsterdam, stadsdeel Nieuw-West hebben wij het evenement opening Calisthenics-park & Worldschampionship via Facebook gesponsord.

We hebben dit specifiek uitgezet in het stadsdeel Nieuw-West Amsterdam en gericht naar specifiek ge√Įnteresseerden middels look-a-likes.

De campagne heeft 2 weken gelopen en heeft veel positieve reacties en bezoekers opgeleverd. Een CPC lager dan de benchmark en een CTR van ruim 3%. Een resultaat waar wij samen met de gemeente erg tevreden mee zijn.

De getoonde afbeelding (aangeleverd door de Gemeente Amsterdam) hebben wij gebruikt tijdens de campagne. Uiteraard is goed en aansprekend beeldmateriaal erg belangrijk voor het succes van campagnes.

Voor de Gemeente Amsterdam voeren wij geregeld gerichte digitale campagnes uit. Onze inzet is gericht op een snelle service en effectief resultaat.

 

Elise Quaden, communicatieadviseur Gemeente Amsterdam

Ik ben blij met het verloop van de campagne. Er is veel reuring ontstaan daardoor. En het evenement was ook een succes. Dus bedankt voor alles!